- Etusivu
- Hyvinvoinnin tueksi
- Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
- Hyvinvoinnin ohjaus ja neuvonta
- Pudasjärvi
- Pudasjärven kaupunki
Palveluntarjoajat, kuten kunnat, seurakunnat ja järjestöt, vastaavat itse palvelujen ja tapahtumien tietojen ylläpidosta ja ajantasaisuudesta.
Palvelun sisältö
Pudasjärven kaupungin asiakaspalvelu neuvoo ja opastaa asiakkaita Pirtin Kohtaamossa. Vuorossa oleva asiantuntija auttaa sinua tarvittaessa eteenpäin.
Asiakaspalvelu hoitaa myös monia kaupungin sisäisiä tehtäviä, kuten puhelinvaihteen ja postiliikenteen.
Pudasjärven kaupungin asiakaspalvelu neuvoo ja opastaa asiakkaita Pirtin Kohtaamossa. Vuorossa oleva asiantuntija auttaa sinua tarvittaessa eteenpäin.
Asiakaspalvelu hoitaa myös monia kaupungin sisäisiä tehtäviä, kuten puhelinvaihteen ja postiliikenteen.
Toimi näin
Asiakaspalvelu palvelee Hyvän olon keskus Pirtin Kohtaamossa ilman ajanvarausta.
Verkkosivut
Pudasjärven kaupungin internet-sivut
Pudasjärven kaupungin Youtube-kanava
Pudasjärven kaupunki Facebookissa
Asioi paikan päällä
9-16
9-16
9-16
9-16
9-16
asiakaspalvelu@pudasjarvi.fi
8-16
8-16
8-16
8-16
8-16
Kaupungin asiakaspalvelupisteen asiakassihteerit palvelevat monin eri tavoin: he neuvovat asiakasta ja tarvittaessa ohjaavat hänet oikeaan paikkaan ja oikean henkilön puheille, tekevät kopiointitöitä, huolehtivat kaupungin tilojen varaamisesta ja vuokraamisesta sekä hoitavat kaupungin puhelinvaihdetta. Lisäksi he huolehtivat monista kaupungin sisäisistä töistä ja omista erityisalueistaan.