Viestintä on osa hyvinvointialueen konsernipalveluja

Keskeisiä tehtäviä ovat asiakaslähtöisten, saavutettavien viestintäkanavien rakentaminen ja osallisuuden edistäminen

Viestinnän palvelualue vastaa sisäisen ja ulkoisen viestinnän suunnittelusta, tuotannoista ja kehittämisestä. Viestintä edistää organisaation yhteisen identiteetin ja organisaatiokulttuurin muodostumista. Keskeisiä tehtäviä ovat asiakaslähtöisten, saavutettavien viestintäkanavien rakentaminen ja osallisuuden edistäminen.

Viestintä jakautuu neljään vastuualueeseen: asiakas- ja asukasviestintä, markkinointiviestintä, työyhteisöviestintä sekä viestinnän kanavat ja digiratkaisut.

Laura Paloheimo
Viestintäjohtaja
laura.paloheimo (at) pohde.fi
Asiakas- ja asukasviestintä
Mervi Tervo
Viestintäpäällikkö
mervi.tervo (at) pohde.fi
Markkinointiviestintä
Jenni Tolonen
Viestintäpäällikkö
jenni.tolonen (at) pohde.fi
Työyhteisöviestintä
Outi Korhonen
Viestintäpäällikkö
outi.korhonen (at) pohde.fi
Viestinnän kanavat ja digiratkaisut
Sami Jussinniemi
Kehittämispäällikkö
sami.jussinniemi (at) pohde.fi