Palaa takaisin

Tukiluuri – keskustelutukea lastensuojelun asiakasvanhemmille ja läheisille

  • Kasper - Kasvatus- ja perheneuvonta ry

Palveluntarjoajat, kuten kunnat, seurakunnat ja järjestöt, vastaavat itse palvelujen ja tapahtumien tietojen ylläpidosta ja ajantasaisuudesta.

Palvelun sisältö

Tukiluuri on matalan kynnyksen puhelinpalvelu, jossa voit keskustella lastensuojeluun liittyvistä huolista, tilanteista tai kysymyksistä. Puheluun vastaavat Kasper ry:n työntekijät, joilla on vaitiolovelvollisuus. Palvelu ei sisällä laki- tai viranomaisneuvontaa. Keskusteluaika on noin puoli...

Näytä lisää

Toimi näin

Voit soittaa Tukiluuriin keskiviikkoisin klo 10–12 numeroon 044 350 5179. Soittamalla pääset keskustelemaan tilanteestasi luottamuksellisesti.

Soita

1 kpl
Tukiluuri – keskustelutukea lastensuojelun asiakasvanhemmille ja läheisille
Palvelunumero
044 350 5179
Puhelinaika
Ke

10-12

Tukiluuri on matalan kynnyksen puhelinpalvelu, jossa voit keskustella lastensuojeluun liittyvistä huolista, tilanteista tai kysymyksistä. Puheluun vastaavat Kasper ry:n työntekijät, joilla on vaitiolovelvollisuus. Palvelu ei sisällä laki- tai viranomaisneuvontaa. Keskusteluaika on noin puoli tuntia, jotta mahdollisimman moni saa apua. Soittajan henkilötietoja ei kirjata, ja keskustelu on luottamuksellinen.

Kenelle ja millä ehdoin

Tukiluuri on tarkoitettu lastensuojelun asiakkaina olevien lasten vanhemmille ja läheisille, jotka kaipaavat keskustelutukea tai neuvoja.