- Etusivu
- Reittis – Kohti hyvinvointia
- Työmarkkinatorin käytön neuvonta henkilöasiakkaille
Työmarkkinatorin käytön neuvonta henkilöasiakkaille
Palveluntarjoajat, kuten kunnat, seurakunnat ja järjestöt, vastaavat itse palvelujen ja tapahtumien tietojen ylläpidosta ja ajantasaisuudesta.
Palvelun sisältö
Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat vaivatonta ja nopeaa neuvontaa Työmarkkinatorin käytössä ja asioinnissa puhelimen ja chatin avulla.
Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat vaivatonta ja nopeaa neuvontaa Työmarkkinatorin käytössä ja asioinnissa puhelimen ja chatin avulla.
Näytä vähemmänToimi näin
Ota yhteyttä neuvontapalveluun, jos tarvitset apua Työmarkkinatorin käytössä.
Verkkosivut
1 kpl
Työmarkkinatorin henkilöasiakkaan chat
Verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä voit kysyä neuvoa Työmarkkinatorin henkilöasiakkaan chatista. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua.
Chat on käytössä arkisin klo 9.00-15.00.
Soita
1 kpl
Ma
9-15
Ti
9-15
Ke
9-15
To
9-15
Pe
9-15
Suljettu 29.5.2025
helatorstai
Suljettu 20.6.2025
juhannusaatto
Suljettu 24.12.2025
jouluaatto
Suljettu 25.12.2025
joulupäivä
Suljettu 26.12.2025
tapaninpäivä
Suljettu 31.12.2025
uudenvuoden aatto
Suljettu 1.1.2026
uudenvuodenpäivä
Suljettu 6.1.2026
loppiainen
Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat vaivatonta ja nopeaa neuvontaa Työmarkkinatorin käytössä ja asioinnissa puhelimen ja chatin avulla.
Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta passiiviseen jonotukseen, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.
Suosikki lisätty valikoimaasi! Siirry Suosikit-sivulle.
Siirry Suosikit -sivulle.