Palaa takaisin

Työmarkkinatorin käytön neuvonta henkilöasiakkaille

  • ELY-keskusten kehittämis- ja hallintokeskus

Palveluntarjoajat, kuten kunnat, seurakunnat ja järjestöt, vastaavat itse palvelujen ja tapahtumien tietojen ylläpidosta ja ajantasaisuudesta.

Palvelun sisältö

​Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat vaivatonta ja nopeaa neuvontaa Työmarkkinatorin käytössä ja asioinnissa puhelimen ja chatin avulla.

Toimi näin

Ota yhteyttä neuvontapalveluun, jos tarvitset apua Työmarkkinatorin käytössä.

Verkkosivut

1 kpl

Työmarkkinatorin henkilöasiakkaan chat

Verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä voit kysyä neuvoa Työmarkkinatorin henkilöasiakkaan chatista. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua. Chat on käytössä arkisin klo 9.00-15.00.

Soita

1 kpl
Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta
Palvelunumero
029 502 5505
Puhelinpalvelu
Ma

9-15

Ti

9-15

Ke

9-15

To

9-15

Pe

9-15

Poikkeusaukioloajat
Suljettu 29.5.2025

helatorstai

Suljettu 20.6.2025

juhannusaatto

Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat vaivatonta ja nopeaa neuvontaa Työmarkkinatorin käytössä ja asioinnissa puhelimen ja chatin avulla. Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta passiiviseen jonotukseen, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.