Etsimme ideoita asukkaiden digituen kehittämiseksi
Digitaaliset palvelut tuovat sosiaali- ja terveyspalvelut lähelle asukasta
Digitaalisten palvelujen kehittäminen ja käyttöönotto on yksi selkeä painopiste ja yhteinen tavoitteemme Pohteella.
Jokaisella asukkaalla on oikeus asioida digitaalisesti sosiaali- ja terveyspalveluissa sekä saada ajasta ja paikasta riippumatta oikea-aikaista ja laadukasta palvelua.
Digitaalinen asiointi on turvallista ja helppoa.
Ideointihaaste
Haemme ideoita, miten voisimme tukea asukkaita Pohteen digitaalisten sosiaali- ja terveyspalvelujen käytössä.
Digitaalisia sosiaali- ja terveyspalveluja ovat muun muassa Omaolo, Terveyskylä ja Digitaalinen sote-keskus.
Kerro ideastasi meille!
Ideasi voi liittyä esimerkiksi seuraaviin aiheisiin:
- Mitä konkreettista tukea tarvitset käyttääksesi tai käyttäessäsi Pohteen digitaalisia sosiaali- ja terveyspalveluja?
- Keneltä toivoisit saavasi tukea Pohteen digitaalisten sosiaali- ja terveyspalvelujen käyttöön?
KIRJOITA IDEASI TÄSTÄ LINKISTÄ
Ideointihaaste toteutetaan osana Digitaaliset palvelut hoitotakuun edistäjänä Pohjois-Pohjanmaalla POP-Digi-Hoitotakuu 2 –hanketta (RRP2). Hankkeessa kehitämme esimerkiksi asukkaiden digituen muotoja digitaalisiin sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyen.
Kannustamme kaikkia osallistumaan ideointiin:
- Asukkaat
- Ammattilaiset
- Järjestöt ja seurakunnat
- Yritykset
- Muut
Ideointi on auki 5.2.-10.3.2024
Miten hyödynnämme ideoita?
- Asiantuntijat lukevat läpi kaikki ideat
- Julkaisemme ideoista yhteenvedon Pohteen verkkosivulla
- Osaa ideoista hyödynnetään Pohteen digitaitoviikon sisällön suunnittelussa
- Ideoita voidaan hyödyntää myös Pohteella muun muassa asukkaiden digituen kehittämistyössä