
Fysioterapian chat on jatkossa käytössä kaikissa LifeCare potilastietojärjestelmää käyttävissä toimipisteissä. Fysioterapian chat on auki maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin kello 8:30–12. Aukioloaikojen ulkopuolella asiakas voi jättää viestin. Viestiin vastataan 1–3 arkipäivän kuluessa.
Asiakkaat voivat ottaa yhteyttä fysioterapian chattiin esimerkiksi tuki- ja liikuntaelimistön oireiden vuoksi. Chatissa asioiminen on ilmaista. Fysioterapian chatissa asiointi tapahtuu vahvasti tunnistautuneena OmaPohteessa. Pohteen fysioterapeutti vastaa chatissa ja arvioi, millaista ohjausta asiakas tarvitsee. Asiakas voidaan ohjata fysioterapeutin videovastaanotolle tai toimipisteelle. Chatin kautta varatut fysioterapeutin vastaanotot ovat maksullisia. Ajantasaiset asiakasmaksut löytyvät Pohteen verkkosivuilta: https://pohde.fi/meilla-asiakkaana/asiakasmaksut-ja-laskut/hinnasto/.
Fysioterapian chat-palvelusta kerätään asiakaspalautetta. Viimeisen kolmen kuukauden aikana 95 prosenttia asiakkaista on vastannut hyötyneensä palvelusta. Jos sinulla on fysioterapiaan liittyviä kysymyksiä, ole rohkeasti yhteydessä fysioterapeuttiin chatissa! Pääset fysioterapian chatiin OmaPohteen kautta tai tästä linkistä Fysioterapian chat.
Lisätietoja Suomen kestävän kasvun ohjelmasta
Fysioterapian chatin kehittämistyötä tehdään Pohteella osana RRP2-hankekokonaisuutta. Suomen kestävän kasvun ohjelmalla (RRP – recovery and resilience plan) tuetaan ekologisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti kestävää kasvua. Ohjelman rahoitus tulee EU:n kertaluonteisesta elpymisvälineestä (NextGenerationEU).