Vanhuspalvelujen asiakastyytyväisyyskysely on käynnistynyt – läheisiä tarvitaan vastaamisen tueksi

Julkaistu
Kansallinen Kerro palvelustasi -asiakastyytyväisyyskysely ikääntyneiden kotihoidon ja ympärivuorokautisen palveluasumisen asiakkaille on avoinna 10.1.–27.3.2024. Asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluihin selvitetään nyt ensimmäisellä lakisääteisellä kyselyllä julkisissa ja yksityisissä palveluissa.

Asiakkaat tarvitsevat vastaamisessa paljon tukea. Ensisijaisesti läheisten toivotaan auttavan heitä vastaamisessa.

Tulokset toimitetaan ensimmäisenä toimintayksiköille ja palveluntuottajille. He voivat käyttää tuloksia palvelujensa kehittämiseen. THL julkaisee kyselyn kansallisia tuloksia syksyn 2024 aikana.

Lue lisää THL:n tiedotteesta.