Oulussa on keskitetty puhelinpalvelu. Muiden kuntien yhteystiedot näet laskultasi.
Asiakasmaksujen ja asiakaslaskutuksen yhteystiedot
Tältä sivulta löydät yhteystiedot, jotka liittyvät asiakasmaksuihin, laskun maksamiseen tai maksukattoasioihin.
Lue lisää altaOnko sinulla kysyttävää laskustasi?
Jos asiasi koskee saamaasi laskua, löydät yhteystiedot laskun etusivulta.
Voit soittaa tai lähettää sähköpostin.
Laskun eräpäivän siirtäminen tai laskun maksaminen erissä
Sinulla on mahdollisuus saada laskulle lisää maksuaikaa. Ota yhteyttä ennen laskun eräpäivää. Voit soittaa tai lähettää sähköpostia. Lähetä henkilötietoja sisältävä sähköposti turvasähköpostin kautta.
Puhelinaika ma–to kello 9–12
Maksukatto
Maksukatto on summa, jonka korkeintaan maksat julkisista sosiaali- ja terveyspalveluista vuosittain. Jos maksukatto on tullut täyteen tai haluat tarkistaa maksujesi tilanteen, ota yhteyttä maksukattotiimiin sähköpostitse. Lähetä henkilötietoja sisältävä sähköposti turvasähköpostin kautta.
Perintä ja perukirjan toimittaminen
Puhelinaika ma–to kello 9–12
Muut laskutusasiat
Ota yhteys laskussasi mainittuun yhteystietoon.
Ota yhteys laskussasi mainittuun yhteystietoon.
Puhelinaika ma–to kello 9–12
Päälliköt ja palveluvastaavat
Palveluvastaavan tehtäviä hoitaa 9.9. – 31.12.2024 Sirpa Raudaskoski
Onko sinulla kysyttävää asiakasmaksuista?
Asiakasmaksuyksikkö
Asiakasmaksuyksikkö tekee tulosidonnaiset asiakasmaksupäätökset ja määrittelee palvelusetelin arvot asiakkaille. Asiakasmaksuyksikön yhteyshenkilöt eivät vastaa laskuja koskeviin kysymyksiin. Laskutusyksikön yhteyshenkilösi näet laskultasi.
Palveluseteli voidaan myöntää pitkäaikaista asumispalvelua, säännöllistä kotihoitoa sekä lapsiperheiden kotipalvelua saaville asiakkaille.
Puhelinaika ma–to kello 9–12
Asiakasmaksuyksikön uusien asiakkaiden yhteyshenkilöt alueittain
Oulu
Asiakaspalvelusihteerien soittoaika ma-to klo 9-12
Ii, Pudasjärvi, Utajärvi, Vaala, Kuusamo, Taivalkoski, Hailuoto, Kempele, Liminka, Lumijoki, Muhos ja Tyrnävä
Alueeseen kuuluu Ii, Pudasjärvi, Utajärvi, Vaala, Kuusamo, Taivalkoski, Hailuoto, Kempele, Liminka, Lumijoki, Muhos ja Tyrnävä
Asiakaspalvelusihteerien soittoaika ma-to klo 9-12
Alavieska, Haapajärvi, Haapavesi, Kärsämäki, Nivala, Oulainen, Pyhäjärvi, Pyhäntä, Reisjärvi, Sievi, Ylivieska, Kalajoki, Merijärvi, Pyhäjoki, Raahe ja Siikajoki
Alueeseen kuuluu Alavieska, Haapajärvi, Haapavesi, Kärsämäki, Nivala, Oulainen, Pyhäjärvi, Pyhäntä, Reisjärvi, Sievi, Ylivieska, Kalajoki, Merijärvi, Pyhäjoki, Raahe ja Siikajoki
Asiakaspalvelusihteerien soittoaika ma-to klo 9-12
Oikaisuvaatimus
Jos sinulla on voimassa oleva asiakasmaksupäätös ja haluat kysyä päätöksestä, ole suoraan yhteydessä päätöksentekijään.
Jos oikaisuvaatimus koskee asiakasmaksun laskua, voit tehdä laskusta kirjallisen oikaisuvaatimuksen laskulla olevien ohjeiden mukaan. Oikaisuvaatimus toimitetaan sähköpostitse: kirjaamo@pohde.fi tai postitse: Kirjaamo, PL 10, 90029 POHDE.
Asiakasmaksun perimättä jättäminen tai alentaminen
Haluatko kysyä asiakasmaksun alentamisesta tai perimättä jättämisestä? Laita sähköpostia tai soita asiakasmaksuyksikköön asiakaspalvelusihteerille (soittoaika ma-to klo 9-12).