Asiakaspalvelu

Voit ottaa yhteyttä Pohteen puhelinvaihteeseen, neuvontapalveluun tai Pohteen eri palvelujen omiin puhelinnumeroihin. Voit ottaa yhteyttä myös chatissa. Pohteen chat-palvelut löytyvät sivun alareunasta Digitaalisen sote-keskuksen valikosta.

Neuvonta

Omaisten tulee kysyä potilaan vointia ensisijaisesti suoraan potilaalta itseltään, mutta tarvittaessa Pohteen neuvontapalvelu auttaa myös tässä asiassa.

Palvelunumerot
Pohteen neuvontapalvelu
Palvelunumero
08 669 9600
Puhelinaika
Ma

8-18

Ti

8-18

Ke

8-18

To

8-18

Pe

8-18

La

8-18

Su

8-18

Tästä numerosta saat yleistä neuvontaa palveluistamme. Vastaamme myös potilastiedusteluihin ja ohjaamme digitaalisiin palveluihin.

Yhteydenotto

Digitaalisen asioinnin mahdollisuudet laajenevat jatkuvasti. Digitaalisen asioinnin mahdollisuuksissa kuten ajanvarauksessa, ajan siirtämisessä, tarkastelussa ja perumisessa, on vielä toistaiseksi paikkakuntakohtaisia eroja. Pohteen kuntakohtaiset digitaaliset palvelut ja esimerkiksi puhelinnumerot näet, kun valitset palvelun, jossa haluat asioida.

Mistä tietää pitäisikö hakea apua?
Löydät videolta apua elämän huoliin.
Katso kaikki videot osoitteesta Enjaksa.fi.
Enjaksa.fi