Ota yhteyttä laskussa mainittuun sote-keskuksen laskuttajan yhteystietoon.
Asiakaslaskutus
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen laskut toimitetaan asiakkaille vaiheittain. Laskutuksen viivästyminen johtuu Pohjois-Pohjanmaan alueen asiakas- ja potilastietojärjestelmissä olevien asiakasrekisterien yhtenäistämisestä.
Alla olevasta taulukosta voit tarkistaa, milloin laskutus käynnistyy omalla alueellasi
Aikataulu on alustava ja sitä päivitetään säännöllisesti.
Laskun maksaminen onnistuu helpoiten tilaamalla Pohteen laskut e-laskuina omaan verkkopankkiin. Paperilaskut tulee maksaa oman verkkopankin kautta. Lue lisää: Ohje laskujen maksamiseen.
Asiakaslaskutusyksikön yhteystiedot
Julkisen terveydenhuollon asiakasmaksuissa on kalenterivuosittainen maksukatto. Maksukattoon tehdään indeksitarkistus joka toinen vuosi.
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen laskut maksetaan aina oman pankin kautta.
Puhelinaika ma – to kello 9 – 12
Puhelinaika ma – to kello 9 – 12
Jos asia koskee muuta kuin OYSin vakuutuslaskutusasioita, ota yhteys laskussa mainittuun sote-keskuksen laskuttajan yhteystietoon.
Puhelinaika maanantai – torstai kello 9-14.30
Jos asia koskee muuta kuin OYSin ulkomaalaisten potilaiden laskutusasioita, ota yhteys laskussa mainittuun sote-keskuksen laskuttajan yhteystietoon.
Puhelinaika maanantai – torstai kello 9-14.30
Jos asia koskee muuta kuin OYSin organisaatiolaskutuksia, ota yhteys laskussa mainittuun sote-keskuksen laskuttajan yhteystietoon.
Puhelinaika maanantai – torstai kello 9-14.30
Puhelinaika maanantai – torstai kello 9-14.30
Puhelinaika maanantai – torstai kello 9-12
Puhelinaika ma – to kello 9 – 12